Rakkautta Internetissä. Myytti vai kova työ?!

Rakkautta Internetissä. Myytti vai kova työ?!

ViestiKirjoittaja Arthurabipt » 06.10.2019 13:40

Kuva
Nimeni on Olga, asuin ja työskentelin Valko-Venäjällä, ja mieheni Sergei on Pohjois-Kaukasiasta.aloimme kommunikoida Internetissä vuosi sitten-tunnetussa sosiaalisessa verkostossa-ja tämän vuoden huhtikuussa juhlimme tuttavuutemme vuosipäivää. Kun puhuimme ensi kertaa Skypessä, tajusimme tarvitsevamme toisiamme.

tunteet nousivat pintaan, vaikka olimme silloin melkein 30-vuotiaita. Sergey tuli luokseni epäröimättä Valko-Venäjällä (toukokuussa), ja kesäkuussa vierailin hänen poikansa kanssa. Tuntui kuin olisimme eläneet koko elämämme yhdessä. Syyskuussa muutin Sergein luo. joulukuussa parisuhde rekisteröitiin virallisesti. Olemme olleet onnellisia siitä lähtien."

"Tuleva mieheni näki minut deittisivustolla, - ja poikani rekisteröi minut sinne esittääkseen "ampujaansa". Tapasimme sattumalta 150 kilometrin päässä kotoa-minun ja hänen kaupunkiensa välillä, tienvarsikaupassa. Hän sanoi, ettei uskonut silmiään ennen uskomatonta tapaamista. Hän osti vettä ja minä kahvia. Hassua on se, että kuvassa olin paraatissa, ja tässä — shortsit, T-paita, täydet asuntovaunuperunat (olimme palaamassa tukkumarkkinoilta). Hän tunnisti sen kuitenkin. auttoi avaamaan ovet ja puhui. Kolme kuukautta oli kirjeenvaihdossa ja soitti takaisin ja juhli sitten yhdessä uutta vuotta. Nyt tyttäremme on seitsemän kuukautta vanha. Tässä on ja älä usko tämän jälkeen kohtaloon!»

Kokeilin onneani täällä.:
- Tiamo
Arthurabipt

Paluu Tiedotusalue